Torsdagsträff

I går drog jag och Hanna iväg på mopparna. Mot Flygvapenmuseum och veckoträffen för bilentusiaster. Brukar vara rätt mycket hojar med och så en del moppar så klart. 

Lånade in moppe-mekarns gamla Roulette med trampor så Hanna fick ta min räcer. Jäklar vad kul det var. Kanonväder och gott sällskap. Vem behöver mer? 

Ja ett par bilder hade ju varit kul med det blev bara en på parkeringen innan vi åkte 😂😂 

Bättring till den 8 juni. Då är det tvåtakttema på träffen. 17-21. 

Ses där! 

2 thoughts on “Torsdagsträff

  1. Hej jag hittade din blogg när jag letade efter mopedbloggar. Jag har en 2-taktsmoped, klass 2 av märket PGO. Kul och fin. Är du med i nån mopedgrupp eller så? Fin blogg du har i alla fall, själv bloggar jag också men då om mitt yrke som biomedicinsk analytiker (biomedicinskanalytiker.org) Ha det gott!

    Like

    1. Hej biomedicin kan vara nog så intressant om än lite tungrott som kvällslektyr. 🙂 Kul du gillade bloggen. 🙂 Jag har en för hojen med – lillysintruder800.wordpress.com. Kanske inte lika kul om man inte kör hoj men i alla fall 🙂

      Är med i olika moppegrupper på facebook. Men inga irl 🙂

      Ha det gott. /Lilly

      Like

Leave a comment